Friss topikok

  • hgabor47: Szia, sajnos nem találtam normális leírást arra vonatkozólag, hogy jeligés pályázatnál hogyan is k... (2012.02.07. 06:40) Jeligés pályázat
  • szobaisten: @Csiken Disztroly: Értékelem a kommentedből kiérezhető konstruktív szándékot. Kérlek, te is érdekl... (2011.08.20. 09:59) Ma reggel
  • TrueY: ...azért a termoszból lehet még vesepecsenye is... :) (2011.07.11. 14:14) Busy
  • szeszkópé: Szóval az MSZP tulajdonképpen saját magát áldozza fel a demokrácia, a köztársaság és a baloldal me... (2010.04.20. 13:17) Megint megfejtés

Jeligés pályázat

2010.09.25. 10:48 | szobaisten | 1 komment

Címkék: közélet

Mivelhogy vannak pályázatok, amelyek jeligések, folyományukként meg kell küzdenie a pályázónak, nem is igazán a címzés problémájával, hogy miként is töltse ki a Feladó mezőt a levélen és az ajánlott szelvényen, mert ennek jelentősége csekély, sokkal inkább a magát leginkább kompetensnek valló Postával, pontosabban annak adott alkalmazottjával, akivel a pályázó kapcsolatba lép, hogy levelét útnak indíthassa, és akkor kiderül erről az alkalmazottról, hogy erről az egészről gőze sincs.

Volt egyszer, hogy jeligésen pályáztam, éppen ezért kihagytam a Feladó mezőt. A postás hölgy rémült zavarba jött és már-már dadogva adott hangot abbéli kétségének, hogy ez így sikerülni fog. Elmagyaráztam, hogy jeligés pályázatra küldök anyagot, amennyiben pedig feltüntetem becses nevem és címem a levélen, fuccs a pályázatnak. Már-már számon volt, hogy hellerizáljam a helyzetet, kifejezendő ragaszkodásom az általam felállított hierarchiához szellemi muníciók terén a kisasszony és köztem, de elmaradt az erőfitogtatás, mert a teremtés elillant, és nem sokkal később másodmagával tért vissza. Az a másodmaga maga a Magyar Posta adott kirendeltségének valamilyen know-how-s góréja volt, aki elmagyarázta, ilyenkor mit kell tenni. Úgy is tettem, feladtam a levelem, jól van.

Később is próbálkoztam jeligésen pályázni: a már megtanult módszerrel kitöltve a borítékot és az ajánlott szelvényt, mentem, szerencsétlenségemre azonban egy másik postára. Ott a néni teljesen értetlenül fogadta a próbálkozásom, pontosabban elég határozottan elutasított. A villamos felé menet rágyújtottam egy slim mérgelődésre, hanyag füstként szálltak a bazdbmegeg a számból. Így kipuffogva érkeztem a másik postára, ahol megint csak furcsállotta a dolgot a fiatal csajszi, aki fogadott, de legalább annyi esze volt, hogy megvonja a vállát: végül is nem az ő dolga, és átvette a levelet. Köszönöm neki, ugye, ha már a szabályokat nem ismerjük, legalább ne tegyünk keresztbe a szerencsétlen ügyfélnek.

Ezúton tudatom minden kedves jeligésen pályázó levélfeladóval és a Posta dolgozóival: jeligés pályázat esetén mind a levélre mind a szelvényre azt kell írni a Feladó mezőbe, hogy "Pályázat". Ennyi. Az egyetlen hátránya ennek, hogy a levél kézbesítésének sikertelensége esetén az nem juttatható vissza a feladóhoz. Semmi másra nem kell ugyanis ez az adat. A levél követésére ott a RAG szám. A "Pályázat" mint feladó ez esetben egyenértékű azzal, hogy valaki elrontotta a saját címét. Baszhatja, mondhatnók.

Mint néha a pályázatot magát, de ez már egy másik történet.

A bejegyzés trackback címe:

https://szobaisten.blog.hu/api/trackback/id/tr222321884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hgabor47 2012.02.07. 06:40:36

Szia, sajnos nem találtam normális leírást arra vonatkozólag, hogy jeligés pályázatnál hogyan is kell elkészíteni a "művet". Írtak itt olyanról , hogy tubus kell a végére :) meg bújtató... Ha legalább egy képet láttam volna róla biztos megérteném, de semmi... Tudsz segíteni?
süti beállítások módosítása